Anmeldelse + upcoming giveaway = Yay!

Jeg er simpelthen så heldig, at Hair247.dk endnu engang har forkælet mig med en lækker sag. Denne gang er det en skøn varmebeskyttende spray fra Moroccanoil de har sendt mig. Se den her



Jeg bruger allerede den klassiske treatment olie, efter hårvask i håndklæde tørt hår, så denne spray er jo det perfekte match.
Moroccanoil's Heat Styling Protection er både til tørt hår inden flad- eller krøllejern men også til vådt hår inden føntørring. Den dufter himmelsk - ligesom den lækre olie, som vi kender så godt :)
Den påføres ved at spray i hele håret inden anvendelse af varme styling redskaber, og jeg synes den er let at fordele i hele håret. Den er til alle hårtyper og den fedter ikke. 


Den koster 219,- og Hair247.dk tilbyder afsendelse samme dag, hvis man bestiller inden kl 15 og gratis fragt i Danmark! 

Mon ikke dette indlæg har noget at gøre med min næste giveaway? I think so!

Tusind trillioner tak til Hair247.dk for at sponsorere denne fine sag til mig, og vent og se...de har mere i ærmet!





Etiketter: