Billige akryl make-up organizers...

Jeg har sukket efter de fine akryl cosmetic organizers, som blandt andre Nomess laver. Men mit luksus-dyr gen stopper altså når man skal betale 500,- for plastik. Ikke på vilkår.
Jeg smuttede en tur på ebay og fandt de fineste akryl organizers til ingen penge!


Den første jeg købte kostede 60,- inkl. fri fragt til Danmark. Find den her. Den kom pakket rigtig fint ind og det gik stærkt med at få den hjem :)
Lyset er fra HogM til omkring 40 kr mener jeg.


Den anden kostede så lidt som 37 kr inkl fragt til Danmark. 
Find den her

Mit eneste problem med disse to er alle lipstick holderne. Har ikke brug for alle de små huller, vil hellere have flere større, så må lige på kig igen og se, om en af dem skal skiftes ud med en anden ;)

Jeg er overrasket over kvaliteten til så få penge, og vil aldrig overveje de dyre alternativer man kan få herhjemme igen. 



Etiketter: , , , ,