Anmeldelse af tør shampoo // Sneak peak på Giveaway

Jeg er så heldig at Hair247 har sendt mig et produkt til anmeldelse - tusind tak for det :)
Sidste sommer, da den stod på Samsø Festival ville jeg have købt en tørshampoo, men fik de aldrig gjort. Var simpelthen ikke overbevist om, hvad de krabater skulle kunne.
Det har i sandhed ændret sig.


Endnu engang TAK til



Jeg fik mulighed for at vælge et produkt fra Trontveit, som er et nyere dansk mærke, der producerer produkter uden parabener. Jeg greb chancen og fik en tør shampoo sendt hjem. 
Dirty Angel Dry Shampoo fra Trontveit kommer i en hvid spray dåse med let dekoration. Man kan næsten se på emballagen, at den har noget "sundt" over sig (læs: ingen parabener)

Den er super nem at bruge. Man sprayer ved hårrødderne og masserer let rundt for at fordelen produktet.
Jeg anvendte den på et tidspunkt, hvor mit hår var fedtet ved rødderne og trængte til vask, for virkelig at teste produktets kunnen.
Den går straks ind og giver håret et let, luftigt og mat look fremfor fedtet og sammenklasket. WIN WIN WIN!
Produktet giver også en fin fylde, så man efterfølgende kan style håret.


Jeg er super glad for at have fundet denne tørshampoo, og hvis du er fristet kan du finde den hos Hair247 lige her.
Hair247 har altid fri fragt og bestillinger afgivet inden kl. 15.00 på hverdage bliver afsendt samme dag! :)
Du finder også andre lækre mærker hos Hair247 - f.eks. Moroccanoil, American Crew, John Masters, Label M, TIGI og Joico. 

Psssst... Der kommer en giveaway med et produkt af frit valg fra Trontveit inden længe. Stay tuned!

Etiketter: ,