G I V E A W A Y: Moroccanoil Luminous Hairspray

DENNE GIVEAWAY ER AFSLUTTET 26/8!

 
 
Så er det tid igen de herrer (?) og damer!

I samarbejde med hair247.dk har jeg fået lov til at udlodde ét styks Moroccanoil Luminous hårspray. Hvad det lige var, jeg syntes om den, kan I læse her


Hvordan vinder du denne krabat?

Dem der har fulgt med længe ved, at jeg kun ønsker at forkæle folk, som følger mig, så derfor skal du følge med på Bloglovin her
Som noget nyt, vil jeg også prøve at inkorporere Instagram! Derfor kan du få smidt dit navn i hatten 2 gange, hvis du deler det Giveaway billede, som jeg har på min profil :)
Profilen er som altid @M_Vinther
(Du deler ved at tage et sceenshot, del med IG og marker billedet til deling)
To sum up; Bloglovin og du er med, IG og du er dobbelt med! ;)

Skriv en kommentar med dine "lodder", og dit IG navn hvis du har delt billedet :) 

Vi lukker og slukker denne giveaway d. 25/8, hvor et navn bliver trukket op af hatten :)

Hvis du ikke kan vente, eller ikke vinder kan du jo tjekke sortimentet af Moroccanoil hos hair247.dk ud lige her

Tak endnu engang til hair247.dk for at sponsorere så fine ting til os.




Etiketter: , , ,