Tid til giveaway

Vinderen er fundet, og denne giveaway er derfor slut.

Ladies..

Så blev det endelig tid til den føromtalte giveaway.


Og hvorfor?

Bloggen har fået nyt navn, lidt ny stil osv., og det skal fejres. :-)

Jeg har fundet en rigtig lækker giveaway til jer, nemlig ét styk Moroccanoil Treatment på 100 ml.




Produktet kan købes mange steder, men jeg plejer at handle hos Ezzence.dk og du finder den lækre olie her.
Ezzence.dk skriver således omkring olien:

"En fantastisk lækker olie, som fuldstændig forvandler dit hår og gør det smukt, glansfuldt og silke blødt.
Moroccanoil kan anvendes til pleje, styling og finish. 
Olien indeholder fedtsyrer, omega-3 olie og vitaminer der giver glans samtidig med at oliens antioxidanter beskytter håret. 
Desuden forkorter olien føntørringstiden, hvilket skåner dit hår."

Hvordan kan jeg være med?

Hop ind på Bloglovin og følg bloggen. (Her)
Skriv derefter en kommentar til dette indlæg med dit bedste tip til pleje af håret.
Når bloggen er oppe på 20 følgere på Bloglovin trækker jeg en vinder vilkårligt ud fra numrene på jeres kommentarer :-)



Jeg glæder mig til at læse jeres kommentarer!




Etiketter: